MySpace reviu d’entre les cendres

Compartir

La que fos pionera de les xarxes socials està més viva que mai, i aviat anunciarà un increment d’usuaris.

Una de les xarxes socials pioneres a nivell mundial fou MySpace. Aquesta xarxa social, l’eix principal de la qual va ser la música, va arribar a atraure en el 2008 al punt màxim a 75,9 milions de visitants. Però amb l’arribada de Twitter i Facebook, els usuaris van anar caient fins als 33 milions.

Amb la constant caiguda d’usuaris, News Corp, companyia propietària de MySpace, es va veure obligada a desfer-se d’aquesta xarxa. La multinacional de Rupert Murdoch va adquirir MySpace per uns 580 milions de dòlars (437,5 milions d’euros) i la va vendre per 35 milions de dòlars (26,4 milions d’euros), el que permet fer-nos una idea de la volatilitat d’aquest tipus de mercats.

Tim i Chris Vanderhook, els nous amos, han tractat de reinventar MySpace fent insistència en continuar destacant per la música i una plataforma d’entreteniment, i sembla que comença a donar els seus fruits.

Segons el New York Times i basant-se en les dades de comScore, MySpace ha incrementat en 1 milió de nous usuaris en el mes de desembre i ha arribat als 25,1 milions aquest passat mes de gener.Aquest increment és degut a la integració de MySpace en Facebook i Twitter i, sobretot, a la seva biblioteca de música, ja que compta amb més de 42 milions de cançons, sent mes gran que Spotify o Rhapsody.

A més, MySpace va anunciar un acord amb Panasonic per a MySpace TV, que permetrà comentar videoclips i programes de televisió.

 

Copyleft 2012 www.imatica.org
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà www.imatica.org

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)
Etiquetes: