Nominalia aposta per l’“e-commerce social”

Compartir

Permetrà la integració de qualsevol lloc de venda online amb les xarxes socials per tal de fer-lo més accessible i augmentar el seu volum de negoci.

Nominalia llança la seva solució d'e-commerce

Nominalia llança la seva solució d'e-commerce

Nominalia, companyia del Grup Dada que proposa una àmplia oferta de serveis destinats al desenvolupament i la promoció de la presència online, ha perfeccionat la seva solució de creació de botigues online. Com a resultat, els usuaris dels seus packs E-commerce ja poden integrar fàcilment els seus llocs de venda online en xarxes socials com Facebook i Twitter, a través de la funció habilitada en el panell de control. D’aquesta manera, els clients del renovat Pack E-commerce podran reforçar la presència dels seus negocis a la Xarxa, incrementant la seva visibilitat i obrint noves possibilitats d’augment en el seu volum de negoci.

Segons el darrer informe emès per la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions (CMT) el comerç electrònic va créixer a Espanya un 23,1% en el primer trimestre del 2011, respecte al mateix període de l’any anterior, i va registrar un total de 30,2 milions d’operacions. Nominalia ha introduït noves característiques d’integració amb xarxes socials per a les botigues creades amb el seu Pack E-commerce per tal de potenciar la presència online dels llocs web dedicats a la venda i oferir als clients l’eina ideal per a aprofitar el potencial de les converses en xarxes socials, principals prescriptores a l’hora de recomanar productes i serveis.

Els objectius estratègics d’aquesta nova versió del Pack E-commerce són: augmentar la visibilitat i el nombre de visites al lloc web, millorar el posicionament SEO i integrar el catàleg de productes i serveis de la seva botiga online a les xarxes socials amb un sol clic. Entre moltes altres novetats se’n podrien destacar les següents:

  • La integració en Facebook, que permetrà a l’usuari vendre directament a través de la xarxa social més extensa del món, portant el seu catàleg als seus més de 500 milions d’usuaris.
  • Capacitat per connectar-se a Twitter i permetre que els seus usuaris comparteixin els seus productes preferits amb els seus contactes, augmentant les possibilitats de viralització de la informació a la Xarxa.
  • Integració del botó «M’agrada» de Facebook a la botiga online, fent més fàcil que els usuaris comparteixin amb els seus contactes els productes que més els agraden, facilitant l’intercanvi d’informació i la possibilitat de fer arribar el negoci a nous públics.
  • Possibilitat d’unificar i optimitzar la plataforma per a dispositius mòbils com smartphones i tauletes, augmentant els punts d’accés per a clients actuals i potencials, des de qualsevol lloc i en qualsevol moment.
  • Descàrrega i venda d’arxius MP3 i possibilitat d’escoltar fragments de 30 segons. Un argument molt atractiu per a la venda de continguts digitals que expandeix les possibilitats de negoci a grups de música, experts en coaching o e-learning, etc.
  • Selecció dels productes més vistos. El catàleg de la botiga online de l’usuari podrà ser exposat en funció dels productes més venuts o consultats pels usuaris.
  • Integració de nous mitjans de pagament com WorldPay, solució internacional de pagament en múltiples divises i present en 45 països; o GoogleBase, que permet importar de Google la informació sobre productes i proposar-los a la venda a Google Shopping i en altres serveis de Google, etc.

Totes aquestes noves característiques ja estan disponibles a través del Tauler de Control per als clients actuals de Nominalia i properament estaran a l’abast de tots els nous clients. El Pack permet personalitzar i configurar la botiga online de l’usuari gràcies a les 300 plantilles gràfiques disponibles classificades per temàtiques. A més, facilita l’activació d’un sistema de pagaments online amb un sol clic per a implementar PayPal, Servired i altres formes de pagament. Els usuaris poden comparar i donar una puntuació als seus productes, sol·licitar informació, consultar blogs i fòrums i deixar comentaris en el llibre de visites.

Nominalia aposta per l’“e-commerce social”
Valoreu aquesta publicació

Guillem Alsina
Periodista freelance especialitzat en noves tecnologies, redactor d'YCOM.cat
Etiquetes: