Petites pantalles 19/2/2014: Steam OS i Flappy Bird
Al ‘Té de tot’ d’aquest dimecres passat hi vam explicar què és el Steam OS i quins perills poden representar els clons de l’extingit joc Flappy Bird.
Ja teniu a la vostra disposició, i a través del servei de vídeo a la carta de Televisió de Girona, l’espai ‘Petites pantalles’ del programa ‘Té de tot’ d’aquest passat dimecres dia 19, en el qual el nostre editor i director Guillem Alsina i el nostre cap de videojocs Dani Mejías ens van parlar del sistema operatiu Steam OS i dels perills per a la seguretat que suposen els clons del desaparegut Flappy Bird. A partir del minut 11:30.
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà El Mur Tecnològic
- Ambiseint fabrica de manera il·legal els seus productes - 26 de juny de 2020
- Catalunya provarà la mobilitat del futur - 19 de juny de 2020
- Aguanta sense fumar - 21 d'octubre de 2019