Salt,un traductor valencià per a iOS
Salt és un traductor valencià per a iOS (iPhone i iPad) que tot just acaba de sortir del forn. Ens permet passar textos del castellà al valencià i viceversa. Una gran aplicació per a la gent dels Països Catalans.
Els Valencians volien tenir una aplicació per traduïr els textos en castellà i viceversa, i així ha estat. Un equip de treball i desenvolupament ha realitzat l’eina que volien. Ara els companys dels Països Catalans no tindran cap mena d’excusa per poder traduïr en els seus dispositius qualsevol pàgina o text amb facilitat.
Què és Salt?
Salt és una aplicació per a dispositius amb iOS (iPad, iPhone i iPod Touch) amb la capacitat de traduïr al nostre dispositiu els textos que li anem introduïnt.
L’aplicació ens permet la traducció tant del castellà al valencià com del valencià al castellà amb un mètode interactiu que minimitza els errors i garanteix una gran qualitat dels textos finals.
A més a més Salt és un programa amb autoaprenentatge que permet apendre valencià a partir dels nostres propis errors, amb centenars de fitxes d’ajuda sobre lèxic, qüestions gramaticals, majúscules, signes de puntuació, tipus de lletra i molt més.
Val a dir que, de Salt, n’hi ha també versions per a les principals plataformes d’escriptori, com Windows, Mac OS X i GNU/Linux.
Més informació a Lasprovincias
- Ambiseint fabrica de manera il·legal els seus productes - 26 de juny de 2020
- Catalunya provarà la mobilitat del futur - 19 de juny de 2020
- Aguanta sense fumar - 21 d'octubre de 2019