Samsung l’encerta amb la seva estratègia de mercat

Compartir

El fabricant sud-coreà manté la segona posició en el rànquing de venedors, però més a prop de Nokia (primera indiscutible) gràcies a un augment del 40% en les seves vendes.

Redacció – Una de les causes d’aquest espectacular augment en les vendes és el llançament de nous dispositius d’altes prestacions com el Wave basat en la plataforma pròpia Bada i amb pantalla Súper AMOLED.

Precisament Bada, la plataforma pròpia basada en Linux, pot ser la segona causa de l’espectacular augment en les vendes que ha protagonitzat Samsung, juntament amb el reforç del seu canal de distribuïdors i l’entrada en mercats emergents en els quals abans no hi era present.

Nokia haurà d’anar amb cura amb Samsung, ja que la multinacional sud-coreana sembla disposada a assaltar la posició d’honor, i recursos per a intentar-ho no li manquen. Tot i això, els seus 64,3 milions d’unitats venudes encara disten molt dels 107,8 milions del fabricant finlandès, malgrat que també s’allunyen molt dels 28,1 milions de la també sud-coreana LG, que ha estat la tercera que més gran nombre d’unitats ha venut en el període que va de gener a març de 2010 segons estadístiques d’IDG.

Copyleft 2009 www.imatica.org
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà www.imatica.org

Guillem Alsina