Telefónica llança a Espanya un servei pioner en el món per canviar l’aspecte extern del telèfon mòbil

Compartir

Telefonia mòbilEl servei Personaliza de Movistar permet “tunejar” el mòbil, triant la seva aparença externa d’entre més de 25 dissenys diferents realitzats per joves promeses del disseny, en un vinil d’alta qualitat. Està dirigit als més joves i es llança de moment per a dos dels telèfons mòbils més demanats per ells, el Nokia 5310 Xpress Music i el Sony Ericsson W595 amb un preu de 23 euros per disseny i mòbil.

Agències/Redacció – L’operadora Telefónica anuncia avui el llançament d’un servei de personalització del telèfon mòbil que permet dotar-lo d’una segona pell per a convertir-lo en un mòbil únic i exclusiu.

Telefónica es converteix així, en la primera operadora del món en llançar aquest servei, especialment dirigit a aquells que vulguin fer del seu mòbil quelcom diferent, i que ara, gràcies a Personaliza podran tunejar-lo triant per a la seva aparença exterior el disseny que més s’adapti al seu gust i estil personal.

Per a Pilar Latorre, directora de Màrqueting de Segments Residencial Mòbil de Telefónica Espanya, “Personaliza neix amb la intenció de connectar amb el nostre públic jove, satisfent els seus gustos i adaptar-nos a les diferents personalitats de tots ells. En aquesta ocasió, els oferim als joves l’oportunitat de crear la seva pròpia moda, personalitzar el seu mòbil per a crear tendència i el nostre repte és que el servei evolucioni fins aconseguir la personalització total del mòbil, que l’usuari pugui crear el seu propi ‘skin’.

Aquest innovador servei arranca amb dos models de mòbil: el Nokia 5310 Xpress Music i el Sony Ericsson w595 i amb uns trenta dissenys que composen el catàleg que Movistar ofereix als seus clients per a personalitzar el mòbil. Tant el catàleg de dissenys com el de mòbils anirà creixent ràpidament.

Els clients que vulguin disposar d’aquest servei personalitzat podran fer-ho a partir del 13 de juliol i a través de la web www.personaliza.movistar.es, a la que, a més, es pot accedir des de www.zona.movistar.es, keteke, Terra i Pix Box. Un cop triat el mòbil es podrà seleccionar el disseny exterior.

En aquest moment el terminal és sotmès a un procés industrial de “vinilat” durador i d’alta qualitat que li proporciona l’original aparença triada pel client. En un termini màxim de 7 dies el comprador rep en el seu domicili el telèfon pel qual pagarà un import addicional de 23 euros.

Una altra de les novetats d’aquest llançament és que Movistar ha confiat la realització d’una gran part dels dissenys a creadors novells i desconeguts que han treballat amb total llibertat deixant la seva empremta en cadascun dels models realitzats. El resultat ha estat un catàleg de tots els estils i tendències: còmic, urbà, eclèctic, postmodernista…

Aquest servei està disponible exclusivament per a la venda online, per a les noves altes de contracte i per als clients que vinguin en portabilitat d’altres operadores. L’objectiu de la companyia és fer-lo accessible a clients actuals tant de prepagament com de contracte en un futur proper.

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)