Twitter fitxa el director de Google Maps

Compartir

Daniel Graf passa a ser el vicepresident de productes de consum de la companyia de l’ocell blau.

Twitter, l’empresa que hi ha al darrere de la xarxa de microblogging per excel·lència, ha contractat Daniel Graf, expert en aplicacions per a mòbils i tauletes tàctils, per a què sigui el seu vicepresident de productes de consum.

Precisament fou a través de Twitter que Graf va anunciar el seu nou lloc de treball declarant “estar entusiasmat d’emprendre el vol amb l’equip de productes de Twitter “.

El nou executiu relleva Michael Sippey, que va abandonar el seu lloc aquest passat gener.

Twitter pretén remodelar tota la seva interfície, començant per la versió web i alguns canvis en la versió mòbil. És aquí on Graf haurà de supervisar el redisseny de la plataforma per atraure nous usuaris a la xarxa social, especialment en la seva versió mòbil, tenint en compte que Twitter ha vist com el creixement del nombre d’usuaris actius minvava durant els darrers mesos.

Sigui com sigui, Twitter és la plataforma preferida pels joves, per davant de Facebook, ja que actualment a Twitter hi ha 218 milions d’usuaris actius a tot el món. I un rentat de cara el fa més atractiu.

 

Copyleft 2014 El Mur Tecnològic
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà El Mur Tecnològic

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)
Etiquetes: