Twitter obre la seva oferta publicitària d’autopublicació als EUA

Compartir

Fins ara, els anuncis havien estat disponibles només per a un conjunt seleccionat d’anunciants en forma de beta tancada, una experiència que ha durat dos anys llargs. Aquest servei és diferent dels tweets i comptes promocionats.

Kevin Weil, Director Senior d’Ingressos per a Productes de la companyia de l’ocellet blau, va aprofitar l’escenari que li proporcionava la conferència TechCrunch Disrupt (organitzada per la publicació homònima especialitzada en noves tecnologies) per anunciar que l’empresa ha obert públicament per a les companyies nord-americanes el servei d’autopublicació d’anuncis. Aquest havia estat en fase de proves els darrers dos anys, disponible només per a un grup seleccionat d’empreses.

Per ara -i tal com he indicat en el paràgraf anterior-, el servei es troba només disponible per als Estats Units, però no hi ha cap mena de dubte de la seva futura expansió a nivell global. Des de TechCrunch lliguen aquesta notícia amb una futura i previsible sortida a borsa de Twitter, que amb aquesta acció i la previsió d’ingressar prop de 1.000 milions de dòlars l’any mitjançant publicitat, voldria demostrar tenir prou fortalesa per no caure víctima del mateix fenomen que Facebook, que ha perdut un terç del seu valor a la borsa des de la seva desastrosa sortida.

Els anuncis diferiran en forma dels tweets i comptes promocionats, i es mostraran segons paraules clau introduïdes pels usuaris.

 

Copyleft 2013 www.imatica.org
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà www.imatica.org

Guillem Alsina
Etiquetes: