Twitter també crea pàgines per empreses i marques

Avui és el dia de la xarxa social blava. Fa pocs moments anunciàvem l’actualització de la versió d’Android i ara us expliquem que no es queda enrere amb les empreses i marques i les personalitza per estar a l’alçada de Facebook i Google+
Doncs fa una estona parlàvem de l’actualització per a Android de la mà de Twitter, ara toca parlar de la casa de Twitter. L’empresa no vol quedar-se estancada i vol estar al nivell de Facebook i Google amb les seves pàgines per a empreses i marques privades a la seva xarxa social.
Pel seu llançament, Twitter ja compta amb el suport d’empreses com American Express, Best Buy, Bing, Chevrolet, Coca-Cola, Dell, Disney, General Electric, Hewlett-Packard, Intel, JetBlue, Kia, McDonald’s, Nike, PepsiCo, Staples, Verizon Wireless, NYSE Euronext, Heineken, Subway y Paramount Pictures, però més endavant qualsevol empresa i marca podran tenir la seva pàgina a la xarxa social.
Dins de les pàgines per a empreses i marques s’observa que podrà gaudir d’un logotip propi i un eslògan que representi l’empresa. A més podrà escollir un Tweet per destacar que quedarà a la part superior del Timeline.
Un pas més endavant per part de Twitter que si ja tenia una part del mercat enamorat amb els 140 caràcters, ara enamorarà encara més.
Enllaç de la noticia: Mashable
- Ambiseint fabrica de manera il·legal els seus productes - 26 de juny de 2020
- Catalunya provarà la mobilitat del futur - 19 de juny de 2020
- Aguanta sense fumar - 21 d'octubre de 2019