Yahoo! prova nova pàgina d’inici
És més senzilla i més fresca.
Com es veu en la imatge d’aquest post, la nova pàgina web es composaria de dues parts: la del menú, en la qual es mantindria l’estètica d’un índex amb tots els serveis oferts per la companyia, i una part central on es veuria el més important, a l’estil Windows 8.
Com de costum, la nova portada de Yahoo! s’està mostrant aleatòriament (a través de yahoo.com, el lloc corresponent als Estats Units) i qualsevol internauta la podria veure en qualsevol moment.
Es rumoreja que en uns 2 mesos podria substituir oficialment i definitiva a l’actual pàgina principal de l’històric portal d’Internet.
Copyleft 2012 www.imatica.org
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà www.imatica.org
- Ambiseint fabrica de manera il·legal els seus productes - 26 de juny de 2020
- Catalunya provarà la mobilitat del futur - 19 de juny de 2020
- Aguanta sense fumar - 21 d'octubre de 2019