Yahoo! recupera la seva publicació tecnològica

Compartir

La pionera d’Internet aposta per David Pogue com a estrella de la nova publicació, que ha estat presentada aprofitant l’incomparable marc del CES de Las Vegas.

David Pogue entrevista al jove emprenedor tecnològic Nick d'Aloisio en el CES 2014

David Pogue entrevista al jove emprenedor tecnològic Nick d’Aloisio en el CES 2014

Gairebé quatre anys després que fos tancada l’antiga Yahoo! Tech, la multinacional nord-americana recupera ara la seva capçalera, aprofitant la fira tecnològica per excel·lència per a presentar-la.

Per a la ‘resurrecció’ de la publicació tecnològica, Yahoo! ha confiat en grans noms del periodisme especialitzat als Estats Units, com David Pogue, que ha treballat per a mitjans de prestigi com el diari The New York Times, la cadena televisiva privada CBS, o la cadena pública PBS. També comptarà amb Rob Pegoraro, col·laborador del USA Today i el Washington Post, Rafe Needleman, qui anteriorment havia treballat a CNET i que a Yahoo! Tech exercirà el paper de director Editorial, o Rob Walker, col·laborador del New York Times Magazine entre d’altres llocs.

Aquesta publicació, amb una altra dedicada a l’alimentació (Yahoo! Food) també presentada en el CES, poden constituir la punta de llança d’una nova aposta de Marissa Mayer, aquest cop relacionada amb els continguts. No en va, sembla que l’objectiu del nou magazine sigui el de competir amb altres publicacions especialitzades de gran rellevància a dia d’avui com CNET, TechCrunch o The Verge a algunes de les quals, per cert, David Pogue va ridiculitzar en la presentació de Yahoo! Tech.

El disseny del nou Yahoo! Tech és extremadament visual. Es pot dir d’ell que el primer que veu l’usuari en entrar al lloc web i a diferència d’altres rotatius en línia, és la part gràfica. Els continguts es basaran molt en la imatge i el vídeo, recolzats per serveis en línia de la mateixa Yahoo! com Flickr.

La interfície està optimitzada per al seu ús en smartphones i tablets, essent de tipus “responsive”, és a dir, que s’adapta automàticament al tipus de pantalla del dispositiu en el qual és mostrada, com ara un smartphone o un tablet.

 

Copyleft 2013 El Mur Tecnològic
Aquesta obra es troba subjecta a la següent llicència:
La difusió, reproducció i traducció d’aquest text es permet lliurement en qualsevol mitjà o suport amb les úniques obligacions de mantenir la present llicència i incloure un enllaç o referència a la pàgina en què es troba l’original dins del servidor www.imatica.org . En mitjans audiovisuals es requereix la cita al mitjà El Mur Tecnològic

YCOM
Últimes entrades de YCOM (Veure'ls tots)
Etiquetes: